Введіть номер телефона
Введіть e-mail
Доставка у відділення «Нова Пошта» («Отримати у відділенні»)
За допомогою поставок компанії «Нова пошта», Ви зможете отримати Товар навіть в самих віддалених куточках України. https://novaposhta.ua/poluchit_s_otdeleniya Якщо Вам незручно отримувати замовлення у відділеннях «Нової пошти», Ви можете уточнити можливість оформлення поставки іншими компаніями-перевізниками. В такому випадку вартість доставки буде згідно тарифів компаній-перевізників і оплата здійснюється Покупцем самостійно.
Адресна доставка «Новою Поштою» («Отримати за адресою»)
Вартість доставки згідно тарифів компанії-перевізника. Ознайомитися з тарифами можна на сайті. https://novaposhta.ua/poluchit_po_adresu
Оплата при отриманні на пошті
Ви можете оплатити замовлення через «Нову Пошту» при отриманні («Післяплата/ Накладений платіж»).
Банківський переказ
Після оформлення замовлення, менеджер Інтернет-магазину електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої компанії. Доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок. Для юридичних осіб перелік всіх необхідних документів надається разом з Товаром.
ТЕРМІНИ ТА ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ:
- Гроші за Товар, який Ви повернули, будуть нараховані на рахунок з якого надійшла оплата, або у відділення компанії перевізника куди було відправлено замовлення і на того ж одержувача, або через відділення «Укрпошти» з повідомленням номеру нарахування, за яким Ви зможе отримати гроші на «Укрпошті».
Терміни - 30 робочих днів з моменту отримання повернення, але не раніше, ніж надійде ваша оплата за замовлений Товар (за умови післяплати).
- Якщо ви повертаєте Товар належної якості - Вам буде повернена його вартість, без вартості доставки.
- При поверненні Товару неналежної якості, ми повертаємо не тільки його вартість, а й вартість пересилки до Вас. Вартість зворотної доставки Товару неналежної якості – за рахунок Продавця.
Не відшкодовується вартість Товарів, повернутих з порушенням умов повернення (наприклад, Ви переслали Товар не повністю, частково без пломб / ярликів, розрахункового документу), при цьому Товар зворотному пересиланні клієнтові не підлягає.
Ми не несемо відповідальність за затримку повернення Товару з вини компаній з доставки товарів, тому, заздалегідь уточнюйте дату, коли Товар буде доставлений, у перевізника.
Усі замовлення, зроблені в нашому магазині, проходять кілька етапів, на кожному з яких здійснюється контроль, щоб пересвідчитися, що до вас відправляється абсолютно якісний Товар. Однак навіть у злагодженій роботі бувають проблеми, зокрема пошкоджений Товар або не повністю укомплектоване замовлення.
Якщо така ситуація трапилася з вами, необхідно зробити фото пошкодженого або некомплектного Товару та зв’язатися з нашим Оператором у зручний для вас спосіб. Рішення за вашим повідомленням буде прийняте не пізніше семи робочих днів від моменту звернення. За цей час Ми перевіримо відео з камер спостереження складу та ліній пакування на предмет нашої помилки. Якщо вона мала місце, вам буде відшкодовано вартість пошкодженого або відсутнього Товару – цю суму врахують у вашому наступному замовленні. До уваги братиметься фото та відео з камер спостереження транспортної компанії. У тому разі, якщо пошкодження Товару спричинила компанія-перевізник, їй буде виставлено рахунок на компенсацію збитків.
Дякуємо за замовлення!
Наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей
Кошик (0) | Редагувати |
---|---|
Товари | 28 000 ₴ |
Доставка | За тарифами перевізника |
Всього до сплати | 28 000 ₴ |
Підтверджуючи замовлення, я приймаю умови
Угоди користувача